طرح یاوران مسجد، با رویکرد جذب نسل جوان به کانون های مساجد اجرا می شود
طرح ياوران مسجد، با رويکرد جذب نسل جوان به کانون هاي مساجد اجرا مي شود
مدیر ستاد کانون های مساجد همدان در شهرستان ملایر عنوان کرد:

طرح یاوران مسجد، با رویکرد جذب نسل جوان به کانون های مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام عزيزي از آغاز عملياتي شدن طرح «باشگاه بچه‌هاي مسجد» خبر داد و گفت: اين طرح با رويکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون‌هاي مساجد اجرا مي شود.
شناسه خبر : 60349 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، حجت الاسلام علی عزیزی صبح امروز (25 بهمن)  در سفر به شهرستان ملایر  در جلسه  مدیران کانون های فرهنگی هنری این شهرستان  گفت: طرح باشگاه بچه های مسجد (یاوران مسجد) با رویکرد جذب نوجوانان و جوانان به کانون های مساجد اجرا می شود  و اهداف آن نخست افزایش تعداد اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، دوم افزایش تعداد کانون ها در سطح کشور، سوم زمینه سازی برای پیوند شبکه کانون های مساجد با نهاد خانواده، مدارس و مراکز آموزشی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین فراهم نمودن بستری برای ارائه خدمت به بچه های مسجد  است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  مهمترین هدف در این طرح حمایت از بچه های مسجد به واسطه ثبت اعضاء و تکمیل کادر و ارکان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است. کانون ها می توانند از طریق ثبت نام عضو در سامانه، تکمیل مشخصات فردی اعضا و افزایش اعضا در قرعه کشی شرکت کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به زمان اجرای این طرح یادآور شد: طرح باشگاه بچه های مسجد از روز شنبه 7 بهمن کلید خورده و تا جمعه 11 اسفند سال 1402 ادامه دارد.

 

وی گفت: قرعه کشی در سطوح کانونی و اعضا به صورت هفتگی انجام می شود و نتایج قرعه کشی یکشنبه هر هفته از طریق سایت بچه های مسجد اطلاع رسانی و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

 

گفتنی است، بازدید از کانون ام ابیها (س) ،  کانون شهدای توچغار، و کانون فاطمیون از برنامه های سفر یک روزه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به همراه کارشناسان به شهرستان ملایر بود.

.