دعوت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان جهت حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن
دعوت ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد همدان جهت حضور حداکثري در راهپيمايي 22 بهمن

دعوت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان جهت حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان با صدور بيانيه اي از عموم مردم و فعالان کانون هاي مساجد خواستند که در راهپيمايي 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند.
شناسه خبر : 60256 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، در بیانیه ستاد هماهنگی کانون های  مساجد استان همدان و کمیته مساجد و بقاع متبرکه آمده است: ایرانیان مؤمن و غیور در دوران قبل از پیروزی انقلاب با توکل به ذات اقدس الهی و گوش به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، راسخ و استوار بر عقیده الهی خود ثابت‌قدم ماندند تا به برکت خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران نهال نورسیده انقلاب به ثمر رسید.

 

در این بیانیه آمده است:  22 بهمن سر آغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملتهای مظلوم وجهان به ارمغان آورد و  بنیادی ترین دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران توسعه و تربیت آموزه های دینی و احیا مساجد است.

 

در این بیانیه با تأکید بر نقش مساجد، در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و احیای ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) و ترویج باورهای قرآنی خاطر نشان شده است: پیروزی انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جوشش‌های مردمی در مساجد است چرا که در ابتدای شکل‌گیری انقلاب اگر مساجد و مراکز دینی نبودند، مرکزی برای هدایت مردم و برگزاری تجمع‌ها و راهپیمایی‌ها وجود نداشت و پیروزی انقلاب ناممکن بود.

 
در بیانیه کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر همدان آمده است: مسجد قلب جامعه اسلامی،  در طول تاریخ اسلام خاستگاه مهمترین مرکز فرهنگی و نمایشگاه هنرهای اسلامی و اردوگاه رقابت های ادبی بوده است و پیامبر بزرگوار اسلام در نخستین فرصتی که در راه دعوت به اسلام به دست آورد با تاسیس مسجد به عنوان یک پایگاه مهم اجتماعی و تربیتی اقدام کرد.


ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در ادامه بیانیه  با دعوت از عموم مردم برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن، آورده است: حضور ارزشمند ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، تجلی وحدت و همدلی مردم مسلمان ایران اسلامی است.