4 اثر سرود با همکاری بنیاد شهید و کانون های مساجد همدان تولید می شود
4 اثر سرود با همکاري بنياد شهيد و کانون هاي مساجد همدان توليد مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان همدان:

4 اثر سرود با همکاری بنیاد شهید و کانون های مساجد همدان تولید می شود

حجت الاسلام عزيزي گفت: جلسه هماهنگي انعقاد تفاهم نامه در خصوص توليد 4 اثر سرود با معاونت فرهنگي بنياد شهيد استان همدان برگزار شد.
شناسه خبر : 53380 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

حجت الاسلام علی عزیزی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: جلسه هماهنگی انعقاد تفاهم نامه تولید 4 اثر سرود با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  4 اثر سرود  با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای شاخص در استان  تولید می شود.

 

وی ادامه داد: ارتباط فعالیت های فرهنگی و الگوگیری از شهدا در  برنامه های مساجد مشهود است به طوری که بسیاری از مجموعه های مسجد به نام یک شهید مزین شده و یا در گروه بندی ها از نام شهدا استفاده می شود و می توان گفت این ارتباط بین شهید و بچه های مسجد یک ارتباط تنگاتنگ و مثال زدنی است.

 

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد:  ازآنجا که مساجد محل اعزام رزمندگان به جبهه ها در جنگ تحمیلی بودند، امروز هم مساجد ارتباط تنگاتنگی با فضای شهید و شهادت دارند و بیشتر یادواره های شهدا در مساجد برگزار می شود و در بسیاری از مساجد هم هر روز به نام یک شهید یک صفحه قرآن قرائت می شود.