برگزاری جلسه هماهنگی تاسیس کانون مساجد با هیات امناء و امام جماعت برخی مساجد در همدان
برگزاري جلسه هماهنگي تاسيس کانون مساجد با هيات امناء و امام جماعت برخي مساجد در همدان

برگزاری جلسه هماهنگی تاسیس کانون مساجد با هیات امناء و امام جماعت برخی مساجد در همدان

حجت الاسلام عزيزي گفت: جلسه هماهنگي و توجيهي با هيات امناء و امام جماعت برخي مساجد که داري فضاي مناسبي جهت تاسيس کانون فرهنگي هنري هستند، در همدان برگزار شد.
شناسه خبر : 52268 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

حجت الاسلام علی عزیزی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در خصوص تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در برخی مساجد همدان گفت: جهت هماهنگی با هیات امناء و امام جماعت برخی مساجد  با حضور رییس امور مساجد استان حجت الاسلام محمد علی حیدری جلسه برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: قرار است 60 کانون فرهنگی و هنری در استان همدان راه اندازی شود که به صورت دوره ای در هر دوره تعدادی از هیات امناء و امام جماعت مساجدی که فضای مناسبی برای تاسیس کانون دارند به جلسه دعوت می شوند.

 

وی ادامه داد: آشنایی  هیات امناء و امام جماعت با مجموعه کانون و فعالیت های اجرای ، هدف از راه اندازی کانون و نحوه دریافت مجوز و تاسیس کانون از برخی موارد ذکر شده در جلسات است.

 

حجت الاسلام عزیزی در خصوص جذب جوانان و نوجوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت:  با توجه به ارتباطی که این کانون‌ها با سطح جامعه دارند  بسیاری از آموزش ها در مناطق مختلف شهری و روستای به نسل جوان از طریق کانون ها انتقال داده می شود.

 

گفتنی است تا کنون هیات امناء و امام جماعت مساجد امام خمینی (ره)، مسجد ولایت، مسجد المصطفی (ص)، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ، مسجد ابوذر و مسجد حضرت حجت ابن الحسن (عج)  در جلسات تاسیس و راه اندازی کانون فرهنگی هنری مساجد شرکت کره اند.