اجرای سرود کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم در موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرمریانج همدان
اجراي سرود کانون فرهنگي هنري شهداي مدافع حرم در موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرمريانج همدان
با هماهنگی مدیر ستاد کانون های مساجد استان همدان

اجرای سرود کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم در موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرمریانج همدان

حجت الاسلام عزيزي گفت: با هماهنگي هاي صورت گرفته گروه سرود کانون فرهنگي هنري شهداي مدافع حرم شهرستان سبزوار در موکب حضرت ابو الفضل (ع) شهرمريانج در همدان اجراي سرود داشتند.
شناسه خبر : 50864 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

حجت الاسلام علی عزیزی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان گفت: با برنامه ریزی و هماهگی های انجام شده کاروان اعزامی کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار در خراسان رضوی در موکب حضرت ابوالفضل (ع ) شهر مریانج همدان اسکان یافتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان همدان افزود:  کانون فرهنگی هنری شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار پس از استراحت و پذیرایی  به اجرای سرود در موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهر مریانج پرداختند.

وی در ادامه خدمت به زوار حسینی را توفیقی بزرگ برای موکب داران و ارادتمندان امام حسین(ع) دانست و گفت: امسال با توجه به گرمی هوا باید شرایط برای خدمت به زائران اربعین در زمینه اسکان مناسب، آب و دیگر شرایط تغذیه بهتر و بیشتر از سال قبل و سال‌های گذشته باشد.

 

وی نقش اربعین در زنده  نگاه داشتن نهضت امام حسین(ع) را یادآور شد و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص همبستگی و انسجام جهان اسلام اظهار داشت: درهیچیک از مناسک دینی، همبستگی و انسجام ادیان الهی همانند اربعین نمود ندارد.

 

گفتنی است،  جهت خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین   120 موکب در داخل استان همدان و 26 موکب در کشور عراق در مسیر نجف به کربلا و داخل کربلا خدمت رسانی می کنند.