جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد همدان برگزار می شود
جلسه شوراي هماهنگي کانون هاي مساجد همدان برگزار مي شود
در دیدار با امام جمعه همدان عنوان شد:

جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد همدان برگزار می شود

حجت الاسلام عزيزي با اشاره به برنامه ريزي جهت جلسه شوراي هماهنگي کانون هاي مساجد همدان گفت: جلسه هم افزايي با دستگاه هاي همسو و فعال در حوزه فرهنگي و حرکت در يک جهت واحد و هم‌افزا مورد توجه ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد در اجراي برنامه ها است.
شناسه خبر : 49498 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از  استان همدان، حجت الاسلام علی عزیزی، در نشست با آیت الله حبیب الله شعبانی ، امام  جمعه همدان در خصوص هماهنگی جلسه شورای  هماهنگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گزارش از روند فعایت های کانون های مساجد و همچنین تاریخچه تاسیس کانون های مساجد بیان نمود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: ماموریت های ما در سطح استان ها هم افزایی با دستگاه های همسو و شبکه سازی و فعال‌ تر شدن در حوزه فرهنگی  است.

 

وی با اشاره به اهداف و سیاست‌های کاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: به دنبال هویت‌بخشی به کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالان این عرصه هستیم، در این راستا اقدامات خوبی در استان  طی ماه های گذشته صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام عزیزی در ادامه گفت: مساجد در طول تاریخ بعد از اسلام در ایران دارای کارکردهای مختلفی بوده که آن را تبدیل به یکی از نهادهای اجتماعی موثر در تحولات اجتماعی جامعه ایران کرده است. در سال‌های متنهی به انقلاب اسلامی هم مساجد به عنوان کانون‌های پیش برنده انقلاب و دژ مستحکم نهضت اسلامی ایفای نقش کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز دستگاه‌های فرهنگی نظام، به موضوع مهم بازگشت به مسجد اعتقاد دارند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هم‌افزایی با همه این دستگاه‌ها را مورد توجه ویژه قرار داده و در این راستاذ نگاه تعاملی با تمامی نهادها دارد.