برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون بعثت تویسرکان
برگزاري کلاس هاي اوقات فراغت در کانون بعثت تويسرکان
مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان:

برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون بعثت تویسرکان

خدابخشيان از برگزاري کلاس هاي متنوع هنري و علمي در کانون بعثت تويسرکان خبر داد و گفت: استقبال جوانان و نوجوانان امسال نسبت به سال هاي گذشته بيشتر شده است.
شناسه خبر : 49265 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

فاطمه خدابخشیان در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان گفت: برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، هنری و علمی از جمله نقاشی  و همچنین کلاس مداحی  و کلاس های هنری ویژه بانوان از  فعالیت ها  اجرای اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود:  برگزاری کلاس‌های قرآنی از جمله  روخوانی، روانخوانی، قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری جلسات، کلاس‌ها شعر و داستان و را از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای این ایام است.

 

وی ادامه داد:  در روز عید قربان با همکاری هیات امنا، خیران و نمازگزاران مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان و کانون بعثت 3 راس گوسفند به ارزش 27 میلیون تومان خریداری و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: همچنین 110 بسته معیشتی به ارزش 45 میلیون تومان بین 110 خانواده نیازمند که از قبل شناسایی شده بود، توزیع شد.

 

وی بیان کرد: در شب و روز عید غدیر نیز جشن بزرگی در محوطه مسجد با همت اعضای کانون و هیات امنا برگزار شد.