برگزاری جشن 18 کیلومتری غدیر در همدان/رسالت ما انتقال پیام بزرگ غدیر است
برگزاري جشن 18 کيلومتري غدير در همدان/رسالت ما انتقال پيام بزرگ غدير است
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

برگزاری جشن 18 کیلومتری غدیر در همدان/رسالت ما انتقال پیام بزرگ غدیر است

حجت الاسلام نظيري از برگزاري جشن ميهماني ۱۸ کيلومتري عيد سعيد غديرخم در سراسر استان همدان خبر داد و گفت: رسالت ما، انتقال پيام بزرگ غدير و اين واقعه بايد به عنوان مکتب و نظام معرفتي در جامعه معرفي شود.
شناسه خبر : 49199 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری  به مناسبت عید غدیر خم در گفت و گو با  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  از استان همدان گفت: جشن ۱۸ کیلومتری عید غدیر  با همت تشکل‌های مردمی، فعالان قرآنی، هیات های مذهبی و مساجد در ۹ شهرستان و در بلوار ارم همدان، مریانج و جورقان شهرستان همدان پیش بینی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه غدیر فقط یک رویداد تاریخی نیست افزود: رسالت ما، انتقال پیام بزرگ غدیر است و این واقعه باید به عنوان مکتب و نظام معرفتی در جامعه معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه در جشن های عید غدیر مساجد، تشکل های مردمی، هیات و عموم مردم پای کار هستند، اظهار داشت: بیش از ۲ هزار جشن در محله ها با محوریت مساجد و کانون‌ها از عید سعید قربان تا روز مباهله تدوین شده است.

وی  توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر خم،راه اندازی کاروان‌های خودرویی و موتوری، خطبه خوانی غدیر، بازسازی واقعه غدیر، اجرای پویش آزادسازی زندانیان و هر خانه یک پرچم از دیگر برنامه های شاخص در روز عید سعید غدیر خم  عنوان کرد.

 

حجت الاسلام نظیری در ادامه گفت:  امام و ولی در جلوگیری از انحراف در جامعه نقش کلیدی دارد و هر گاه  مدیریت جامعه از گفتمان وحی خالی شود جامعه دچار انحراف و فساد می شود.

 

 

 

.