اقتدار بخشیدن به کانون های مساجد از طریق توجه، حمایت و تقویت
اقتدار بخشيدن به کانون هاي مساجد از طريق توجه، حمايت و تقويت
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

اقتدار بخشیدن به کانون های مساجد از طریق توجه، حمایت و تقویت

حاجي بابايي با بيان اينکه اعضاي‌ کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، صادق‌ترين، مخلص‌ترين و با ايمان‌ترين افراد هستند، گفت: فعاليت در کانون‌هاي مساجد براي رضاي الهي و بدون ريا است.
شناسه خبر : 49073 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان،  حجت الاسلام علی عزیزی در دیدار با حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گزارشی از تاریخچه تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان همدان  بیان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  با توجه به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جوار مساجد هستند می طلبد نگاه و حمایت ویژه ای به این مراکز فرهنگی شود چرا که بستر رشد و تعالی بچه های مسجد در این مراکز فرهنگی و هنری است.

 

حمیدرضا حاجی‌بابایی در این دیدار با بیان اینکه ، ریشه و اساس انقلاب ما در مسجد است، گفت: انقلاب اسلامی ایران از مساجد شروع شد، در مساجد ادامه پیدا کرد و از این روکانون‌های فرهنگی و هنری که در جوار مساجد هستند،  جایگاه و اهمیت ویژه ای دارند چرا که تمام موفقیت ما به دلیل پشتوانه مردم در مساجد است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتدار بخشیدن به کانون‌های مساجد فعالیتی درست و ریل‌گذاری شده است.

 

وی با بیان اینکه مساجد رویکردهای مختلفی دارند و فقط مختص نماز و عبادت نیستند، گفت: مساجد باید محلی برای رفع اختلافات و مشکلات محله و محل رجوع مردم جهت حل مشکلات باشد.

 

 حاجی بابایی تصریح کرد: یکی از مراکز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور هستند که قطعا اگر می خواهیم این کانونها به درستی در این زمینه عمل کنند، باید  این مراکز را تقویت کنیم و از ایده گروههای مختلف در پیشبرد اهداف کانونها استفاده شود.