رویکرد دولت سیزدهم حمایت از کانون های مساجد است
رويکرد دولت سيزدهم حمايت از کانون هاي مساجد است
مدیر کل ارشاد در مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر اوقات فراغت عنوان کرد:

رویکرد دولت سیزدهم حمایت از کانون های مساجد است

ويژه به نقش ويژه مساجد در عرصه هاي مختلف در دوران انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: رويکرد دولت سيزدهم حمايت از کانون هاي مساجد و ارگان هاي فعال در مساجد است.
شناسه خبر : 48824 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، مسعود ویژه در مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد و مراکز فرهنگی  گفت: نقش مساجد در دوران های مختلف بسیار حساس و مهم بوده است و رویکرد دولت سیزدهم نیز حمایت از کانون های مساجد و ارگان های فعال در مساجد است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  افزود: شعار امسال پایگاههای اوقات فراغت ، مسجد، کانون نشاط است و همچنین علاوه بر  فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد  در طرح غنی سازی اوقات فراغت در سراسر استان همدان، انجمن های فرهنگی، هنری، ادبی، موسسات قرآنی و مجتمع های فرهنگی و هنری استان با برگزاری کلاس های متنوع آموزشی در غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان تلاش می کنند.

 

وی با بیان اینکه اوقات فراغت فرصتی طلایی جهت رشد و پرورش استعددادهای نسل جوان است، بیان کرد: اوقات فراغت فقط شامل کودکان و نوجوانان نیست بلکه خانواده ها نیز می توانند از این فرصت بهره ببرند.

 

وی  با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس رمز اصلی موفقیت توسل به ائمه اطهار بود، گفت: در طرح اوقات فراغت نیز قطعا رمز اصلی موفقیت توسل به ائمه اطهار (ع) است.

 

معرفی الگوهای دینی به نسل جوان، برگزاری اردوهای متنوع  در اوقات فراغت ویژه نسل جوان، حضور جوانان و نوجوانان در مساجد به عنوان مرکز تربیت ، معرفی علاقمندان  رشته های هنری به صورت تخصصی به مراکز اصلی آموزش در اداره ارشاد  و همچنین بیان پیشنهادات مدیران کانون های مساجد استان در خصوص اوقات فراغت از برخی مباحث مطرح شده در جلسه بود.

 

در پایان مراسم از پوستر طرح غنی سازی اوقات  رونمایی شد.