کلاس های متنوع تابستان داغ کانون فرهنگی هنری توحید در همدان
کلاس هاي متنوع تابستان داغ کانون فرهنگي هنري توحيد در همدان
مدیر کانون فرهنگی هنری توحید در همدان:

کلاس های متنوع تابستان داغ کانون فرهنگی هنری توحید در همدان

شرنجاني گفت: کلاس هاي متنوع فرهنگي،هنري و ورزشي با هدف غني سازي اوقات فراغت در کانون فرهنگي هنري توحيد مسجد حضرت رقيه (س) در کوي وليعصر همدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48392 تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

مرتضی شرنجانی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان گفت:  توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت بازگشت به مساجد، جذب حداکثری كودكان و نوجوانان به مسجد، ترويج معارف اسلامی و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون  توحید است.

 

وی ادامه داد:  کلاس های ورزشی شامل شنا، فوتسال، تنیس روی میز و همچنین کلاس قرآنی، احکام و نشست های تخصصی در خصوص اخلاق دینی و سبک زندگی اسلامی در کانون  طی تابستان برگزار می شود.

 

شرنجانی اظهار داشت: برگزاری کلاس های هنری از جمله سرود و تئاتر نیز از دیگر کلاس های آموزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان است.

 

وی، آموزش کمک های اولیه برای ارتقای مهارت بچه های کانون فرهنگی هنری توحید کوی ولیعصر را از دیگر کلاس آموزشی این کانون در طرح اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: برگزاری اردو، بازی و سرگرمی از دیگر رشته های در نظر گرفته شده  در طرح اوقات فراغت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توحید افزود: این کلاس ها از ابتدای تيرماه سال جاری آغاز و تا پايان شهريور در کانون  توحید واقع در مسجد حضرت رقیه (س) کوی ولیعصر ادامه دارد.

 

 

.