کانون های فرهنگی هنری در پویایی مساجد نقش مهمی دارند
کانون هاي فرهنگي هنري در پويايي مساجد نقش مهمي دارند
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

کانون های فرهنگی هنری در پویایی مساجد نقش مهمی دارند

حجت الاسلام فلاحي با بيان اينکه حمايت و تقويت کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد، امري ضروري و لازم است، گفت: اگر ما خواهان تربيت نيروهاي انقلابي و جهادي هستيم، بايد کانون هاي فرهنگي هنري را تقويت کنيم.
شناسه خبر : 48230 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، نشست صمیمی حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  برگزار شد.

 

فلاحی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در کادرسازی برای نظام گفت: از جمله نهادهایی که توانسته است تاکنون به پویایی مساجد کمک کند، کانون های فرهنگی هنری فعال در مساجد بوده است. تاثیرگذاری این کانون ها در ایفای نقش پررنگ مساجد بر کسی پوشیده نیست.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت و تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد امری ضروری و لازم است و حضور این کانون ها در مساجد با توجه به کارنامه موفقی که داشته اند، امری اجتناب ناپذیر است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر خواهان نیروهایی با روحیه انقلابی و جهادی برای انقلاب و نظام هستیم، باید کانون های فرهنگی و هنری را جهت تربیت این نیروها تقویت و حمایت کنیم.

 

حجت الاسلام علی عزیزی در ادامه  این نشست گفت: یکی از عرصه های مهم اثرگذاری مساجد کشف استعدادهای قرآنی و زمینه سازی برای تربیت  نیروهای هنرمند مسجدی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری در جوار مساجد، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری حتی در دورترین روستاها و مناطق محروم فعال هستند و  با فعالیت های متنوع و  کلاس های مختلف آموزشی ، فرهنگی و هنری جوانان را جذب مسجد و فعالیت های آن کنند.