مساجد امن ترین و تاثیر گذار ترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان است
مساجد امن ترين و تاثير گذار ترين مکان براي غني سازي اوقات فراغت جوانان است
در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت عنوان شد:

مساجد امن ترین و تاثیر گذار ترین مکان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان است

حجت الاسلام عزيزي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را محل امن خانواده‌ها براي برنامه ريزي اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و گفت: «مسجد، کانون نشاط» شعار امسال اوقات فراغت است.
شناسه خبر : 48198 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، «حجت الاسلام علی عزیزی، در نشست هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های اوقات فراغت که با حضور معاون هنری و سینمایی،  معاون فرهنگی ، و چندتن از کارشناسان اداره کل ارشاد در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد صبح امروز (18 خرداد) برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد  مکانی امنی جهت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به اینکه ایام تابستان بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است، افزود: باید همه بخش‌های ستادی برای برنامه ریزی اوقات فراغت وفاق و همدلی لازم را داشته باشند تا برنامه‌های این ایام با کیفیت اجرا شود.

وی "مسجد؛ کانون نشاط" را شعار محوری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ایام اوقات فراغت اعلام کرد و گفت: بهره گیری از فرصت اوقات فراغت، کادر سازی و توجه به نسل نو، خودجوش بودن، توسعه منابع و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها از جمله محور‌های عملیاتی برنامه‌های اوقات فراغت امسال است.

 

وی همچنین از  انعقاد تفاهم‌ها و برنامه‌های خاص  ستاد استان  برای بهره مندی بچه‌های مسجد از خدمات رفاهی در ایام تابستان خبرداد و گفت: امیدوارم تابستان به یاد ماندنی برای مسجدی‌ها رقم بخورد.

 

هادی فیض منش ، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در ادامه با اشاره به فرصت طلایی اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری شایسته برنامه‌ها در سطح مساجد بهره خواهیم برد.

 

جریان رسانه‌ای مناسبی  برای دعوت عموم مردم به برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ، استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرای استان برای غنی سازی اوقات فراغت، استفاده از مربیان مجرب و بااخلاق در کلاس های اوقات فراغت، تشکیل چندین کمیته و برون سپاری برخی فعالیت های اوقات فراغت به کانون های مساجد توانمند، بهره گیری از رابطان کانون ها در برنامه های اوقات فراغت، مستند سازی از تمام فعالیت های اوقات فراغت، تشکیل ستاد اطلاع رسانی اوقات فراغت از برخی مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود.