توجه و حمایت از کانون های مساجد از واجبات اولیه نمایندگان مجلس است
توجه و حمايت از کانون هاي مساجد از واجبات اوليه نمايندگان مجلس است
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

توجه و حمایت از کانون های مساجد از واجبات اولیه نمایندگان مجلس است

حجت الاسلام فلاحي گفت: توجه و حمايت از فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از واجبات اوليه اين مجموعه است چرا که خاستگاه انقلاب اسلامي ايران مساجد هستند
شناسه خبر : 47402 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام علی عزیزی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان برگزار شد.

 

حجت الاسلام  احمد حسین فلاحی در این  نشست گفت: توجه و حمایت از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از واجبات اولیه این مجموعه است چرا که خاستگاه انقلاب اسلامی ایران مساجد هستند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:  باور ما این است که مسجد خانه خداست و کارکرد توحیدی دارد، پناهگاه مردم و پایگاه ولایت است، چرا که همه کارکردهای بصیرتی ، سیاسی، مطالبه‌گری و عدالت خواهی از مسجد برداشت می‌شود.

 

حجت الاسلام علی عزیزی نیز در ادامه این نشست گفت: توانمند سازی و ارتقاء سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی دقیق و از طریق اعتبارات استانی امکان پذیر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: تشکیل شورای سیاستگذاری کانون ستاد به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  ضروری است.

 

وی با اشاره به جایگاه اثرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد  در رشد و ارتقای کارکردهای مسجدی، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری در دل مساجد با تدارک و برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع مخاطب نوجوان و جوان را جذب و همراه می کنند.

 

وی همچنین با اشاره به اثرگذاری کانون های فرهنگی هنری در مساجد و جوان‌سازی و نشاط‌بخشی به فعالیت های مسجدی، بیان کرد: عضویت بیشتر  گروه سنی نسل جوان و نوجوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور خود باعث نشاط بخشی و پویای فعالیت های اجرای کانون ها  می شود.