کانون های مساجد جامع ترین و کامل ترین شبکه فرهنگی در کشور هستند
کانون هاي مساجد جامع ترين و کامل ترين شبکه فرهنگي در کشور هستند
دبیر کمیته فرهنگی طرح توانمند سازی 2020 محله کم برخوردار کشور عنوان کرد:

کانون های مساجد جامع ترین و کامل ترین شبکه فرهنگی در کشور هستند

اقدمي با يان اينکه در بيش از 50 درصد محلات کشور، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فعال هستند، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، جامع ترين و کامل ترين شبکه فرهنگي در کشور هستند.
شناسه خبر : 47244 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، نشست حجت الاسلام سید مهدی حسینی، مدیر کل آموزش و پژوهش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، میلاد اقدمی، دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه و توانمند سازی 2020 محله کم برخوردار کشور و حجت الاسلام علی عزیزی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با  غلامرضا فریدونی،  مدیر کل فرهنگی و اجتماعی  استانداری همدان در خصوص طرح مناطق کم برخوردار 2020 برگزار شد.

 

میلاد اقدمی در این نشست با تشریح طرح 2020 مناطق کم برخوردار گفت: راه اندازی کمیته فرهنگی طرح توانمند سازی و توسعه 2020 مناطق کم برخوردار با دبیری مدیر ستاد کانون های مساجد و ریاست استاندار در استان ها تشکیل می شود.

 

دبیر کمیته فرهنگی طرح توانمند سازی و توسعه 2020 محلات کمتر برخوردار کشور افزود: جامع ترین، کامل ترین شبکه فرهنگی کشور کانون های مساجد هستند که در بالای 50 درصد از محلات ما در سراسر کشور فعال هستند.

 

وی به کاهش آسیب های اجتماعی  در محلات اشاره کرد و اظهار داشت: توانمندسازی افراد در محلات و کاهش آسیب های اجتماعی از اهداف طرح 2020  محلات کم برخوردار است.

 

غلامرضا فریدونی نیز در ادامه این نشست گفت: طرح توانمند سازی محلات کم برخوردار طرحی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ، علمی، آموزشی و غیره  است.

 

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استاندار همدان به دوری از موازی کاری در این طرح با سایر دستگاههای فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: نیاز است ستاد استان وضع موجود را رصد کند تا راه رسیدن به هدف را برنامه ریزی کنیم و از موازی کاری که باعث هدر رفت بیت المال می شود، جلوگیری کنیم.

 

وی با بیان اینکه در استان همدان، پیگیر طرح 2020 در حوزه اجتماعی و فرهنگی هستم، گفت: باید بخش نامه های این طرح برای ما ارسال شود تا به صورت قانونی و در چهار چوب ابلاغ در استان، پیگیر کار باشیم.