تشکیل اتاق فکر در کانون های مساجد همدان
تشکيل اتاق فکر در کانون هاي مساجد همدان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان عنوان کرد:

تشکیل اتاق فکر در کانون های مساجد همدان

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد همدان به تشکيل اتاق فکر در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد و گفت: با بهره گيري از افکار نو و خلاق مي توان به رشد کمي و کيفي در کانون ها دست يافت.
شناسه خبر : 46906 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان، حجت الاسلام علی عزیزی، در نشست صمیمی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان  که در خصوص برنامه ریزی  برنامه های پیش رو از جمله  دهه کرامت، مسابقات قرآنی مدهامتان و غنی سازی طرح اوقات فراغت  برگزار شد، گفت: تربیت معنوی در کنار علم آموزی به دانش آموزان از دیدگاه اسلام مهمترین رسالت یک معلم و مربی است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: هدف از این نشست صمیمی و فصلی، ارتباط دو سویه و بیشتر بین  مدیران کانون ها و ستاد هماهنگی و همچنین تشریح فعالیت ها و برنامه های  اجرای در کانون ها است.

 

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ناشناخته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار داشت:  اگر به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده شود، شاهد حضور چشمگیر نسل جوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد  خواهیم بود.

 

عزیزی به تشکیل اتاق فکر در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از افکار نو و خلاق می توان به رشد کمی و کیفی کانون ها دست یافت.

 

وی بیان کرد: تشکیل اتاق فکر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بهره گیری از نخبگان کانون ها در روند پیشرفت فعالیت ها  و برنامه ریزی برای کانون ها بسیار تاثیرگذار است .

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد  مدیران کانون های مساجد، طرح ها و برنامه هایی اجرای را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند و از طرفی اعضای کانون ها به عنوان بچه های مسجدی،  باید از بستر فعالیت های فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان پای ثابت مساجد شوند.