پویش «من و مسجد» کار مشترک صدا و سیما و ستاد کانون های مساجد استان همدان
پويش «من و مسجد» کار مشترک صدا و سيما و ستاد کانون هاي مساجد استان همدان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان عنوان کرد:

پویش «من و مسجد» کار مشترک صدا و سیما و ستاد کانون های مساجد استان همدان

حجت الاسلام عزيزي گفت: مسابقه فرهنگي و هنري پويش «من و مسجد» با همت صدا و سيماي مرکز همدان و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان همدان در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 46665 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

حجت الاسلام علی عزیزی در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان گفت: برنامه پویش «من و مسجد» با هدف تشویق و ترغیب نسل جوان جهت حضور در مساجد و شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری مساجد که همان نهضت بازگشت به مساجد است، اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در ادامه به بخش های مختلف این پویش اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری  و قرآنی که در مساجد برگزار می شود، در قالب عکس ، بسته صوتی، پادکست  در  پیام رسان  ایتا به شماره  09184050125 ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه این پویش از اول ماه مبارک رمضان  آغاز شده است، تصریح کرد:  علاقه مند ان به شرکت در این پویش می توانند آثار خود را تا پایان سال  به پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: تکریم خانواده معزز شهدا و اجرای طرح «شکوه مادری»، تجلیل از فعالان مسجدی در جمع نمازگزاران،  عکس جمع آوری بسته های معیشتی و فعالیت های گروههای جهادی  و کلاس های مختلف آموزشی، هنری و قرآنی خود را در مساجد برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند.

 

وی با بیان اینکه   هر ماه  آثار ارسالی بررسی و یک نفر منتخب انتخاب می شود، گفت:  هر روز ساعت  یازده و چهل و پنج دقیقه ظهر  برنامه  رادیویی تا بیکران از صدای مرکز همدان برندگان هر ماه  را معرفی و تقدیر می کند.

 

حجت الاسلام عزیزی خاطر نشان کرد: هر ماه توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان جوایز  فرد برنده اهدا می شود.