بازدید سرپرست و کارشناسان ستاد فهمای استان همدان از کانون روستای تکه شهرستان نهاوند
بازديد سرپرست و کارشناسان ستاد فهماي استان همدان از کانون روستاي تکه شهرستان نهاوند

بازدید سرپرست و کارشناسان ستاد فهمای استان همدان از کانون روستای تکه شهرستان نهاوند

حجت الاسلام عزيزي، سرپرست و کارشناسان ستاد فهماي استان همدان از کانون فرهنگي هنري روستايي شهداي تکه شهرستان نهاوند بازديد کردند.
شناسه خبر : 46468 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، حجت الاسلام «علی عزیزی» به همراه کارشناسان  ستاد فهمای استان همدان  از کانون شهدای روستای تکه در شهرستان نهاوند بازدید کردند.

حجت الاسلام  علی عزیزی در این بازدید ضمن اینکه از نزدیک در جریان فعالیت های  کانون  قرار گرفت، بیان کرد: همه ما باید در کنار مساجد باشیم و بتوانیم فضای با نشاط  برای حضور پرشور نسل جوان  در مساجد را فراهم کنیم چرا که مسجد فضای مناسبی برای تربیت نسل جوان است.

 

بازدید از کانون شهدای روستای تکه ، حضور در امامزاده ابراهیم (ع) در روستای تکه و بازدید از مجموعه فرهنگی آن،  برگزاری جلسه با هیات امنا و امام جماعت مسجد روستای تکه،  شرکت در نماز جماعت مسجد و همچنین پذیرایی با افطاری ساده در مسجد از برنامه های  حضور در روستای تکه بود.

 

 «علی سهرابی» مدیر کانون فرهنگی هنری  روستای شهدای تکه ضمن خوش آمد گویی به سرپرست و کارشناسان ستاد فهمای استان همدان در خصوص فعالیت های اجرای کانون  در ماه مبارک رمضان گفت:  برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم ویژه بانوان و برادران کانون، و برپایی سفره افطاری ساده    از برخی فعالیت های اجرای در ماه مبارک رمضان  است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای شهدای تکه  ادامه داد: با همت خیران، نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای تکه از اول ماه مبارک رمضان  بعد از نماز مغرب و عشاء  هر شب در مسجد روستا  سفره افطاری برپا شده است.

 

 گفتنی است، .روستای تکه ، روستایی سرسبز و زیبا با مردمانی با ایمان و انقلابی  در 8 کیلومتری بخش مرکزی شهرستان  نهاوند به سمت جاده بروجرد واقع شده است .

روستای تکه در مسیر دو امام زاده ابراهیم  و پیرعیب و در مسیر سراب زیبای طبیعی و روستای گردشگری تازناب  و سراب  گاماسیاب قرار دارد و مردم آن به زبان لری تکلم می‌کنند.