عضو کانون فرهنگی هنری «شهدای روستای تکه» شهرستان نهاوند جوان برتر جشنواره «ایران زمین» شد
عضو کانون فرهنگي هنري «شهداي روستاي تکه» شهرستان نهاوند جوان برتر جشنواره «ايران زمين» شد

عضو کانون فرهنگی هنری «شهدای روستای تکه» شهرستان نهاوند جوان برتر جشنواره «ایران زمین» شد

حسين سهرابي، مسئول فرهنگي کانون فرهنگي هنري شهداي روستاي تکه شهرستان نهاوند استان همدان جوان برتر جشنواره ايران زمين در بخش فيلم شد.
شناسه خبر : 45273 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان ؛ این جشنواره با حضور استاندار، امام جمعه،  مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از خانواده ها و جوانان برتر در تالار پژوهشی استانداری همدان برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال با هدف زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، حمایت از فعالیت‌های هویت آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی  بود.

در این جشنواره ۱۳ جوان برگزیده در بخش های مختلف معرفی شدند و حسین سهرابی به تنهایی از نهاوند در بخش فیلم به عنوان جوان برتر در استان همدان معرفی شد.

شایان ذکر است؛  در دوسال گذشته حسین و حسن سهرابی دو عضو فعال کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه در جشنواره های مختلف ملی و استانی در بخش فیلم و کارگردانی و تولید اثر فاخر خیلی خوب درخشیده و حائز رتبه شدند و پس از داوری های مختلف حسین سهرابی به عنوان جوان برگزیده در بخش فیلم  در استان همدان معرفی شد.