همایش «مهدی‌یاوران» به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد در استان همدان برگزار می‌شود
همايش «مهدي‌ياوران» به مناسبت سالروز تاسيس کانون‌هاي مساجد در استان همدان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان همدان خبر داد؛

همایش «مهدی‌یاوران» به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد در استان همدان برگزار می‌شود

حجت الاسلام عزيزي، از برگزاري همايش «مهدي‌ياوران» به مناسبت نيمه شعبان و ۱۸ اسفند (سالروز تاسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور) به ميزباني استان همدان خبر داد.
شناسه خبر : 44948 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان؛ حجت الاسلام «علی عزیزی» گفت: به مناسبت نیمه شعبان و همچنین 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، همایش بزرگ «مهدی یاوران» با حضور مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان (17 اسفند)  در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: این همایش با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد و تاکنون در راستای هماهنگی برنامه های مرتبط با همایش، دو جلسه با این معاونت برگزار شده است.

 

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به اهمیت «فرزندآوری» و تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع، افزود: محور همایش « مهدی یاوران» فرزند آوری و افزایش جمعیت است چرا که تربیت فرزندان  با آموزه‌های دینی و اسلامی و رشد آنها در جامعه، بستری در راستای تربیت سربازان امام عصر (عج) در آینده می شود.

 

 حجت الاسلام عزیزی گفت: کانون‌های مساجد از مهمترین و تأثیرگذارترین مراکز فرهنگی هستند که بستر تربیت جوانان و نوجوانان با استفاده از ابزار هنر را فراهم می‌کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ابزار هنر و تلفیق آن با آموزه‌های دینی، زمینه‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه  و بستر مناسب برای ظهور استعدادهای جوانان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری را فراهم کرده‌اند.