از برگزاری جشنواره فجر انقلاب تا امضای میثاق نامه در ۲۰ مسجد منتخب همدان
از برگزاري جشنواره فجر انقلاب تا امضاي ميثاق نامه در ۲۰ مسجد منتخب همدان
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان همدان:

از برگزاری جشنواره فجر انقلاب تا امضای میثاق نامه در ۲۰ مسجد منتخب همدان

حجت الاسلام عزيزي به اجراي برنامه هاي مختلف و متنوع در کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد سراسر استان همدان همزمان با دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاري جشنواره فجر انقلاب در بخش هاي مختلف و امضاي ميثاق نامه در ۲۰ مسجد برخي از برنامه هاي اجرايي است.
شناسه خبر : 44203 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان، حجت الاسلام علی عزیزی در اولین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان  همدان که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان، رییس ستاد دهه فجر استان همدان برگزار شد، گفت: همزمان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران طی دهه مبارک فجر برنامه های مختلف و متنوعی در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان همدان برگزار می شود.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به اجرای برنامه جشنواره فجر انقلاب در کانون های مساجد افزود: برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی و نقاشی، آذین بندی محله پیرامون مسجد، معرفی دستاوردهای انقلاب در قالب یک ویدئو جذاب و خلاقانه برخی از بخش های این جشنواره است.

 

وی از تدارک ویژه برنامه ای در قالب تریبون آزاد در مساجد خبر داد و گفت: تلاش می کنیم در 3 مسجد برنامه تریبون آزاد با حضور سخنرانان برجسته استان در قالب سخنرانی و جلسه پرسش و پاسخ به شبهات جوانان برگزار شود.

 

حجت الاسلام عزیزی همچنین به برنامه «میثاق نامه مساجد» اشاره کرد و اظهار داشت: میثاق نامه در 20 مسجد منتخب همدان اجرا می شود که این میثاق نامه در صحن مسجد توسط نمازگزاران امضاء می شود.

 

 در ادامه این جلسه هر کدام از مدیران شرکت کننده در جلسه برنامه های پیش بینی شده دستگاه مطبوع خود را در دهه مبارک فجر جهت برگزاری پرشور همراه با نشاط اجتماعی در حوزه مسجد عنوان  کردند.

کلمات کلیدی: ميثاق نامه 20 مسجد