آغاز اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در استان همدان/نهضت بازگشت نسل جوان به مسجد
آغاز اجراي طرح پيوند «مسجد و مدرسه» در استان همدان/نهضت بازگشت نسل جوان به مسجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان:

آغاز اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در استان همدان/نهضت بازگشت نسل جوان به مسجد

حجت الاسلام عزيزي، از آغاز طرح پيوند «مسجد و مدرسه» در استان همدان خبر داد و گفت: اين طرح در راستاي ارتباط هرچه بيشتر دانش آموزان با مسجد و فعاليت هاي مسجدي اجرا مي شود.
شناسه خبر : 44201 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان؛ حجت الاسلام علی عزیزی گفت: تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مرکز رسیدگی به امور مساجد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در خصوص طرح پیوند بین «مدرسه و مسجد» منعقد شده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: در طرح پیوند بین «مدرسه و مسجد» دانش آموزان با حضور در مساجد و همچنین برخی مساجد که در جوار کانون های فرهنگی هنری هستند یک روز شاد با اجرای برنامه های مختلف   خواهند داشت.

 

 وی ادامه داد:  این برنامه در مسجد احمدیه کانون فرهنگی هنری نور الثقلین کوی جوادیه، مسجد المهدی (عج)  کانون آل محمد (ص) در کوی کوثر روز گذشته با حضور دانش آموزان با اجرای برنامه های شاد برگزار شد.

 

 وی بیان کرد: عصر امروز چهارشنبه (12 بهمن) نیز این برنامه در مسجد زینبیه کانون زیبنبیه  همدان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت:  طرح پیوند بین «مدرسه و مسجد» از دهه مبارک فجر آغاز شده و تا پایان اعیاد شعبانیه در 44 مسجد همدان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در خصوص راهکارهای جذب جوانان به مساجد و نهضت بازگشت به مسجد نیز گفت: برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد باید ارتباط بین مسجد و آموزش و پرورش تقویت شود.

 

 وی تاکید کرد: بدون شک شکوفایی استعدادهای جوان و تعالی حوزه فرهنگ با حضور پرشور جوانان در مساجد شکل می‌گیرد و موجب عدم فراموشی ارزش های اصیل و بومی توسط اهالی فرهنگ و هنر می‌شود.