شادپیمایی و اطعام چهار هزار نفر در کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) همدان
شادپيمايي و اطعام چهار هزار نفر در کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) همدان

شادپیمایی و اطعام چهار هزار نفر در کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) همدان

احمدي از اطعام چهار هزار نفر در عيد غدير خبر داد و گفت: برنامه پياده روي خانوادگي و کاروان شادي با حضور اعضا کانون امام حسن مجتبي(ع) همدان برگزار شد.
شناسه خبر : 39414 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان؛ «پرستو احمدی» با اشاره به برنامه‌های کانون امام حسن مجتبی(ع) همدان اظهار کرد: این کانون به منظور گرامیداشت دهه ولایت برنامه‌های خود را از 20 تیر تا روز عید سعید غدیر اجرا کرد که از مهمترین آنها می‌توان به برنامه نقاشی خردسالان، جشن دختران نوجوان، جشن ویژه پسران و مسابقه آشپزی بانوان اشاره کرد.

مدیر کانون فرهنگی، هنری امام حسن مجتبی(ع) مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه حصار امام(ره) همدان افزود: در شب عید غدیر هم برنامه جشن محله با اجرای برنامه‌های شاد، نورافشانی و  قرعه کشی از بین حضار برای اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی انجام شد.

احمدی بیان کرد: در روز عید غدیر هم برنامه پیاده روی و کاروان شادی از منطقه حصار تا پل غدیر همدان انجام شده و مردم با در دست داشتن پرچم‌های رنگی به شادمانی پرداختند.

وی اعلام کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع کیک بین حاضران از دیگر برنامه‌های بزرگداشت عید ولایت در منطقه حصار بود.احمدی گفت: در این روز برنامه اطعام مردم به ویژه محرومان هم با پخت و توزیع چهار هزار وعده غذا انجام شد.