صندوق قرض الحسنه کانون بعثت تویسرکان همزمان با ماه مبارک رمضان افتتاح شد
صندوق قرض الحسنه کانون بعثت تويسرکان همزمان با ماه مبارک رمضان افتتاح شد

صندوق قرض الحسنه کانون بعثت تویسرکان همزمان با ماه مبارک رمضان افتتاح شد

خدابخشيان، از افتتاح صندوق قرض الحسنه در کانون فرهنگي هنري شهيد شهبازي مسجد جامع روستاي نيرشهرستان قروه در گزين استان همدان براي رفع گرفتاريهاي مالي نمازگزاران و اهالي محل خبر داد.
شناسه خبر : 36744 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان؛ «فاطمه خدابخشیان» مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی(ص) شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هیئت امنای مسجد و امام جماعت مسجد همکاری خوبی با مجموعه کانون فرهنگی هنری بعثت دارند.

 

وی تصریح کرد: مجموعه هیأت امنای مسجد نیز در زمینه اشتغالزایی برای اعضای کانون نیز فعالیت دارند و در جلسه روز گذشته تصمیم بر این شد که صندوق قرض الحسنه ای برای رفع گرفتاریهای مالی نمازگزاران و اهالی محل تشکیل شود.

 

«خدابخشیان» در ادامه به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) همراه با آذین بندی و مولودی خوانی برگزار و همچنین برای دختران و پسران روزه اولی جشن گرفته می شود و هدایایی تقدیم می گردد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی(ص) افزود: به بچه های مسجد  که در طول ماه 10 بار به مسجد تردد داشته باشند جوایزی اهدا می شود و همچنین دومین جلسه تلاوت قران(محفل انس با قرآن ) 7 اردیبهشت ماه با حضور قاریان برگزار می شود.