برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری انوار الزهراء(س) شهرستان تویسرکان
برگزاري جلسات جزء خواني قرآن کريم به همت کانون فرهنگي هنري انوار الزهراء(س) شهرستان تويسرکان

برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری انوار الزهراء(س) شهرستان تویسرکان

در راستاي تحقق شعار سال و مساله جهاد تبيين، جزء خواني قرآن کريم و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه آزاد واحد تويسرکان استان همدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 36640 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

«حامد شعبانی» در گفت وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان گفت: جهاد تبیین در راستای تحقق شعار سال همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با جزء خوانی قرآن کریم پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا همراه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انوار الزهراء(س) مسجد دانشگاه آزاد واحد تویسرکان تصریح کرد: این برنامه ها با همکاری اداره فرهنگی، بسیج اساتید و کانون فرهنگی و هنری انوار الزهراء(س) برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم از ساعت یک ظهر شروع می شود که بخشی از جزء مورد نظر قرائت، سپس نماز ظهر و عصر اقامه و سپس بخش های دیگر قرآن و سخنرانی با توجه به موضوعات مشخص شده انجام می شود.

 

شعبانی با اشاره به اینکه مراسم جزء خوانی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و تفسیر موضوعی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده، تصریح کرد: موضوعات سخنرانی ها شامل؛ مدیریت در سرمایه های نهفته جامعه، تبیین شعار سال بر آموزه های نهج البلاغه، پاسخ به شبهات اعتقادی، روانشناسی اجتماعی، و تفسیر موضوعی قرآن می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انوار الزهراء اعلام کرد: با توجه به زمانبندی انجام شده از روز شنبه (20 فروردین ماه) سخنرانی نیز پس از جزءخوانی آغاز می شود و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد که سید حمید حسینی ، حسن رضا خلجی، علی بداغی، علیرضا ذوالفقاری، حجت الاسلام و المسلمین حجت بت شکن از سخنرانان این مراسم هستند.