برگزاری طرح جلسه تلاوت قرآن به همت کانون بعثت در مسجد النبی(ص) شهرستان تویسرکان
برگزاري طرح جلسه تلاوت قرآن به همت کانون بعثت در مسجد النبي(ص) شهرستان تويسرکان

برگزاری طرح جلسه تلاوت قرآن به همت کانون بعثت در مسجد النبی(ص) شهرستان تویسرکان

نخستين مرحله طرح جلسه تلاوت قرآن شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء به همت کانون فرهنگي هنري بعثت در مسجد النبي(ص) شهرستان تويسرکان استان همدان برگزار شد.
شناسه خبر : 36637 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان همدان؛ طرح جلسه تلاوت قرآن شب گذشته(17 فروردین ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور نمازگزاران و مسئولین شهرستانی و قاریان قرآن به همت کانون فرهنگی هنری بعثت  در مسجد النبی(ص) برگزار شد.

 

«فاطمه خدابخشیان» مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: سید هادی عربی دبیر مجمع اساتید، قاریان و حافظان تویسرکان و عضو اصلی هیأت مدیره استان، عرفان بختیاری  و علی ترکاشوند از قاریان این مراسم بودند.

 

وی با بیان اینکه این جلسه به مدت یک ساعت برگزارشد، تصریح کرد: این طرح با استقبال با شکوه 130 نفر از نمازگزاران و مدعوین برگزار شد و با توجه به اینکه تعدادی از مدیران کانونهای فرهنگی هنری شهرستان در این مراسم حضور داشتند از این طرح استقبال کردند و مشتاق برگزاری طرح در مساجد خود شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت با بیان اینکه هیأت امنا و امام جماعت در اجرای این طرح همکاری ویژه ای داشتند، اعلام کرد: با توجه به استقبال اعضای هیأت امنای مسجد و امام جماعت و اهالی محله این طرح به صورت مستمر در طول سال نیز برگزار می شود.

 

«خدابخشیان» خاطر نشان کرد: انس با کلام الهی آثار و برکات مادی و معنوی فراوانی را به همراه دارد و برگزاری این محافل نورانی می توانند باعث انس بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن شود چرا که انس با قرآن کریم سعادت و رستگاری دنیا و آخرت را در بردارد.

کلمات کلیدی: تلاوت قرآن برکات قرآن