توزیع 100 بسته معیشتی هر ماه به همت کانون فرهنگی هنری ام ابیها(س) شهرستان ملایر
توزيع 100 بسته معيشتي هر ماه به همت کانون فرهنگي هنري ام ابيها(س) شهرستان ملاير

توزیع 100 بسته معیشتی هر ماه به همت کانون فرهنگی هنری ام ابیها(س) شهرستان ملایر

مدير کانون فرهنگي هنري ام ابيها(س) حسينيه بيت الزهراء(س) شهرستان ملاير استان همدان، از توزيع بسته هاي معيشتي بين خانواده هاي نيازمند اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 36623 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان؛ «زهرا ونائیان» مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها(س) حسینیه بیت الزهراء(س) گفت: 26 ام هر ماه شمسی 100 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند با کمک خیرین توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: به تناسب تعداد نفرات خاناوده ها این بسته ها  تدارک دیده می شود که شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، گوشت می باشد و در شب های یلدا، عید نوروز و ماه مبارک رمضان تعداد اقلام بیشتر می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها(س) با اشاره به اینکه این کمک ها قبل از شرایط کرونا هم انجام می شد، خاطر نشان کرد: کلیه این کمک ها  توسط خیرین این امر خداپسندانه انجام می شود و هیچ نهاد دولتی حامی این طرح نیست و به طور متوسط هر ماه مبلغ 000/000/150 ریال هزینه اجرای این طرح است.

 

«ونائیان» در ادامه به برنامه های ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز جماعت در هر 3 نوبت صبح، ظهر، عصر،مغرب و عشا اشاره و اعلام کرد: جزء خوانی قرآن هر روز از ساعت 10 الی 11:30 صبح با قرائت یک جزء و نیم، روزهای دوشنبه ختم صلوات و مناجات امیر المومنین (ع) و روزهای چهارشنبه قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، افطاری به خانواده ایتام، مراسم احیاء شب های قدر از جمله برنامه های اجرایی ایم ماه پر برکت عنوان کرد.

 

وی خاطر نشان: همچنین همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)؛ امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی با حضور بانوان در محل حسینیه بیت الزهراء(س) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها(س) تصریح کرد: بستری در فضای مجازی ایجاد شده که اعمال، روایات، ادعیه ها و برنامه های مجموعه از این طریق اطلاع رسانی می شود.