از غبار روبی مسجد النبی(ص) تا توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان به همت کانون بعثت
از غبار روبي مسجد النبي(ص) تا توزيع بسته هاي غذايي بين نيازمندان به همت کانون بعثت

از غبار روبی مسجد النبی(ص) تا توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان به همت کانون بعثت

خدابخشيان از غباروربي مسجد النبي(ص) شهرستان تويسرکانبه همت کانون فرهنگي هنري بعثت مسجد النبي(ص) شهرستان تويسرکان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 36569 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

«فاطمه خدابخشیان» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان همدان، به برنامه های  این کانون در ماه مبارک اشاره کرد و گفت: جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه، برگزاری مراسم احیاء شب های قدر همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فضائلی ( استفاده از موضوعات قرآنی مرتبط با شرایط موجود)،  تفسیر قرآن کریم، برگزاری نماز جماعت در هر سه نوبت، توزیع 50 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش این مسجد از جمله برنامه های این مجموعه فرهنگی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی(ص) تصریح کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان مراسم غبار روبی مسجد النبی(ص) با حضور اعضای هیأت امنای مسجد، اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت و تعدادی از نمازگزارن خواهر و برادر انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت خاطر نشان کرد: همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات قرآنی نیز در مسجد برگزار، که در انتهای این دوره از مسابقات به برگزیدگان جوایزی اهداء می گردد.

 

«خدابخشیان» اعلام کرد: محفل انس با قرآن نیز روزهای یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان برتر شهرستان با حضور فعالان قرآنی مسجد برگزار می شود.