برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر کوتاه به همت کانون فرهنگی هنری «اخلاص»
برگزاري جلسات جزء‌خواني قرآن کريم همراه با تفسير کوتاه به همت کانون فرهنگي هنري «اخلاص»

برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر کوتاه به همت کانون فرهنگی هنری «اخلاص»

فريدوني، از جزء خواني قرآن کريم همراه با تفسير کوتاه در ايام ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبي(ع) روستاي ولاشجرد شهرستان تويسرکان استان همدان خبر داد.
شناسه خبر : 36553 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان؛ «طیبه فریدونی» مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای ولاشجرد به برنامه های اجرایی توسط این کانون در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر کوتاه، تجوید الصلاه(آموزش نماز)، مسابقه رمضان و فرصت ها برگرفته از کتاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حکمت عبادات استاد جوادی آملی (باب های منتخب مربوط به ماه مبارک رمضان از جمله قرآن، روزه، نیت و ذکر) از جمله برنامه های این کانون می باشد.

 

وی تصریح کرد: برپایی سفره افطاری، بارگذاری مطالب قرآنی و دعای هر روز ماه رمضان و شرح دعای ماه مبارک برگرفته از شرح مجتهدی تهرانی به صورت روان، برپایی نماز جماعت، جزء خوانی قرآن به صورت مجازی، تفسیر کوتاه به صورت مجازی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع قرآن و ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه ها در این ماه پر فضیلت می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: یک سری از برنامه ها نیز به صورت مجازی برگزار می شود که در گروه مجازی که تشکیل شده پاسخگویی به سوالات و شبهات، شرح دعاهای هر روز و دعای سحر نیز بیان می شود.

 

فریدونی خاطر نشان کرد: در سفره قرآنی که در پایان طرح برپا می شود از افرادی که بیشترین فعالیت و حضور را در برنامه ها داشته باشند جوایزی اهداء می شود.