نمایشگاه دستاوردهای کانون اخلاص روستای ولاشجرد/از ارایه کتاب «اسلام در سرزمین قهوه» تا برپایی غرفه ترویج حجاب
نمايشگاه دستاوردهاي کانون اخلاص روستاي ولاشجرد/از ارايه کتاب «اسلام در سرزمين قهوه» تا برپايي غرفه ترويج حجاب

نمایشگاه دستاوردهای کانون اخلاص روستای ولاشجرد/از ارایه کتاب «اسلام در سرزمین قهوه» تا برپایی غرفه ترویج حجاب

فريدوني از برپايي نمايشگاهي خبر داد که در آن علاوه بر ارايه آثار نوشته شده از سوي نويسنده عضو کانون اخلاص روستاي ولاشجرد، نمايشگاه ترويج حجاب نيز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 36504 تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۲

«طیبه فریدونی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان همدان اظهار کرد: از 28 اسفندماه نمایشگاهی در محل امامزاده علی اصغر(ع) روستای ولاشجرد به همت کانون فرهنگی هنری نیایش مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا شده و این نمایشگاه تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای ولاشجرد تصریح کرد: در این نمایشگاه بخشی برای پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شرعی در نظر گرفته شده که به زائران و مسافران این روستا خدمات ارائه می دهد.

 

فریدونی افزود: در این نمایشگاه کتاب «اسلام در سرزمین قهوه» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر حسنی» از اعضای کانون فرهنگی هنری اخلاص نیز ارایه شد. در این اثر نویسنده تحقیقات میدانی خود را از کشور برزیل و اسلام در این سرزمین نوشته است تا بگوید اسلام مرز جغرافیایی ندارد؛ تبلیغ اسلام چه قرآن، چه حجاب و چه عترت مرز ندارد. بنابراین در اثر فوق با یک سفرنامه مواجهیم.

 

وی در ادامه  به نمایشگاه حجاب فاطمی، حجاب برتر که به صورت دوره‌ای در یک مسجد یا امامزاده برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: چادر با مبلغی زیر قیمت به بانوان در این نمایشگاه عرضه می‌کنیم، محصولی که در راستای ترویج حجاب برتر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) روستای ولاشجرد افزود: در ایام نوروز این نمایشگاه در محل امامزاده روستا به همت کانون برگزار می شود اما اصل طرح به این گونه است که این کانون در طول سال هر جمعه به یک مسجد یا امامزاده‌ می‌رویم، ابتدا سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی داریم سپس در قالب نمایشگاه فاطمی چادر با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم که بسیار مورد پسند و استقبال اهالی روستا قرار می‌گیرد.

 

وی اعلام کرد: در کنار این نمایشگاه نیز صنایع دستی روستا نیز در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

گفتنی است این نمایشگاه روز گذشته(10 فروردین ماه) در محل کاروانسرای فرسفج شهرستان تویسرکان این استان توسط کانون فرهنگی هنری اخلاص برپا شد.