برپایی نمایشگاه فاطمی چادر به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص روستای ولاشجرد تویسرکان
برپايي نمايشگاه فاطمي چادر به همت کانون فرهنگي هنري اخلاص روستاي ولاشجرد تويسرکان

برپایی نمایشگاه فاطمی چادر به همت کانون فرهنگی هنری اخلاص روستای ولاشجرد تویسرکان

مدير کانون فرهنگي هنري اخلاص مسجد امام حسن مجتبي(ع) روستاي ولاشجرد شهرستان تويسرکان از برپايي نمايشگاه فاطمي چادر به همت اين کانون در روزهاي جمعه هر هفته خبر داد.
شناسه خبر : 35999 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان، «طیبه فریدونی ولاشجردی» مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امام حسن مجتبی(ع) طلبه و حافظ قرآن تویسرکانی گفت: این کانون به همراه چند نفر دیگر از اهالی کانون با هزینه شخصی روزهای جمعه به یک مسجد یا امامزاده  در روستاهای دیگر سفر می‌کنند و با برگزاری چند برنامه فرهنگی محصولاتی چون «چادر» را به عنوان حجاب برتر و کتاب «اسلام در سرزمین قهوه» را با هدف ترویج معارف دینی عرضه می‌کنند، او معتقد است: کار فرهنگی مرز جغرافیایی ندارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امام حسن مجتبی(ع) به نمایشگاه حجاب فاطمی، حجاب برتر که به صورت دوره‌ای در یک مسجد یا امامزاده برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: چادر را با مبلغی زیر قیمت به بانوان عرضه می‌کنیم، محصولی که در راستای ترویج حجاب برتر است و به صورت مجازی نیز سفارش دریافت می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در این طرح هر جمعه به یک مسجد یا امامزاده‌ می‌رویم، که تاکنون 9 هفته برگزار شده که فردا (20 اسفندماه) دهمین هفته این طرح برگزار می شود که ابتدای این طرح سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی داریم سپس در قالب نمایشگاه فاطمی چادر با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم که بسیار مورد پسند و استقبال اهالی روستا قرار می‌گیرد.

 

«فریدونی» هدف این کار خود را ترویج حجاب برتر و دیگری پیشبرد اهداف قرآنی کانون می‌داند و عنوان می‌کند: در کنار این برنامه از بچه‌های روستا نیز دعوت می‌شود تا سخنرانی مذهبی و پرسش و پاسخ داشته باشیم که همه این برنامه‌ها بستگی به مناسبت دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اخلاص تصریح کرد: فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «اخلاص» در روستای ولاشجرد شهرستان تویسرکان بیشتر قرآنی، مناسبتی و ملی ـ مذهبی است و در بیشتر مناسبت ها برنامه‌ برگزار می شود و در فضای مجازی نیز همواره فعالیت داریم.