اجرای طرح پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال» در استان همدان
اجراي طرح پويش ملي «ايران سرسبز، هر ايراني يک نهال» در استان همدان

اجرای طرح پویش ملی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال» در استان همدان

همزمان با سالروز تأسيس کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد طرح پويش ملي «ايران سرسبز، هر ايراني يک نهال"» در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار مي شود.
شناسه خبر : 35854 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از همدان، سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: پویش ملی " ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال" در همدان 18 اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

«حمید رضا ناهیدی فرد» گفت: ستاد این استان با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در قالب این پویش 50 نهال را به یاد شهدای والامقام در 18 اسفندماه کاشت می کند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان، هدف از اجرای این پویش را استفاده حداكثري از ظرفيت كانون هاي فرهنگي هنري و مشاركت آحاد مردم به منزله جلوه اي از همبستگي و وفاق ملي و ايجاد شور و نشاط اجتماعي و پويش ملي "ايران سرسبز،هر ايراني يك نهال" را در قالب كاشت نهال  به ياد شهدای والا مقام عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: این طرح به صورت نمادین با حضور حجت الاسلام و المسلمین رحمانی رئیس ستاد نماز جمعه همدان و احمد رضا احسانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با حضور خانواده شهید مجید صانعی موفق در محل حسینیه امام خمینی(ره) کانون شهید صانعی برگزار می شود.

 

ناهیدی فرد خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در بیانات خود فرمودن ما از مردم خواهش می کنیم که درخت را پاس بدارند و فضای سبز را اهمیت بدهند،" هر ایرانی یک درخت" که گفته می شود و در زبانها هست شعار خوبی است؛ سعی کنند در این ایام درختکاری است هر چه می توانند افزایش بدهند.

 

ناهیدی فرد افزد: در احادیث و روایات سفارش و اهمیت زیادی به کاشت درخت شده و کاشت درخت ثواب و برکات زیادی به همراه دارد.