توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در استان همدان
توزيع يک هزار و 200 بسته گوشت قرباني در استان همدان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان:

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در استان همدان

ناهيدي فرد ، از توزيع يک هزار و 200 بسته گوشت قرباني همزمان با 13 رجب با همت موسسه حضرت خديجه در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 35294 تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات فهما در استان همدان گفت: طرح توزیع گوشت قربانی توسط موسسه حضرت خدیجه (س) قم و با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان همدان توزیع شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: این طرح، اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را دنبال می‌کند.

 

وی، جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان کرد و افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه ادامه دارد..

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  همدان با اشاره به اینکه توزیع نذر قربانی بین نیازمندان با هدف امید آفرینی انجام شده است، تأکید کرد: این طرح به دنبال تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان به ویژه در شرایط ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه است.

 

ناهیدی فرد با بیان اینکه دهمین مرحله کمک های مومنانه در استان همدان با همت موسسه حضرت خدیجه همزمان با 13 رجب انجام شد، گفت: در این اقدام خداپسندانه یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان کانون های شهری و روستای  توزیع شد.