یادواره شهدای شهرک فرهنگیان تویسرکان به همت کانون بعثت برگزار شد
يادواره شهداي شهرک فرهنگيان تويسرکان به همت کانون بعثت برگزار شد
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

یادواره شهدای شهرک فرهنگیان تویسرکان به همت کانون بعثت برگزار شد

خدابخشيان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر يادواره شهداي شهرک فرهنگيان و سپاه با همت کانون بعثت، پايگاه مقاومت و هيات امناء مسجد النبي (ص)برگزار شد.
شناسه خبر : 35065 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با  ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای شهرک فرهنگیان  شهرستان تویسرکان با همت کانون بعثت، پایگاه مقاومت و هیات امنای مسجد النبی (ص) این شهرستان برگزار شد.


مدیر کانون بعثت شهرستان تویسرکان برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت دانست و افزود: امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک این عزیزان است .

وی با اشاره به رشادت های مردم ولایتمدار این منطقه در دوران دفاع مقدس افزود: مقاومت و ایثار مردم در زمان جنگ به گونه‌ای بود که بسیاری از آنها نظاره‌گر شهادت فرزندان خود بودند که صحنه‌های زیبا و حماسه‌های ماندگاری در شهرستان تویسرکان به جا گذاشتند.

 

این فعال مسجدی با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند، تاکید کرد: امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

 

خدابخشیان اظهار داشت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی از جمله جشن انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،  آذین بندی مسجد و توزیع کمک های مومنانه با همت هیات امنای مسجد النبی و اعضای کانون بعثت شهرستان تویسرکان  در حال اجرا است.