سه‌شنبه‌های تکریم در کانون نیایش تویسرکان با تجلیل از 12 خواهر شهید برگزار شد
سه‌شنبه‌هاي تکريم در کانون نيايش تويسرکان با تجليل از 12 خواهر شهيد برگزار شد
به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

سه‌شنبه‌های تکریم در کانون نیایش تویسرکان با تجلیل از 12 خواهر شهید برگزار شد

اميري، با اشاره به فعاليت‌هاي کانون نيايش شهرستان تويسرکان در چهل‌سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار کرد: به اين مناسبت از 12 تن از خواهران شهدا در قالب طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در شهرستان تويسرکان تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 35024 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

«محمد امیری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات (فهما) استان همدان اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم  از 12 خواهر شهید شهرستان تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیایش شهرستان تویسرکان افزود: خانواده معظم شهدا به ویژه خواهران شهدا ادامه دهندگان راه حضرت زینب(س) و پیام آوران عاشورا در عصر حاضر هستند.

 

وی افزود: عفاف و حجاب پیام مهم قیام عاشورا بود؛ این مساله باید از سوی وارثان فرهنگ ایثار و شهادت خواهران معظم شهدا در جامعه گسترش یابد و ایشان خود الگوی شایسته در این زمینه را ارایه نمایند.


امیری با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس میراث معنوی و ماندگاری است که هرگز غبار فراموشی بر آن نخواهد نشست، گفت: فرهنگ مقاومت و ایثار باید به نسل های آینده منتقل شود.


وی ادامه داد: شهدا با تاکید بر حفظ ارزش های والای اسلامی جان خویش را تقدیم کردند تا معبرها برای نسل ها گشوده شود و امروز وظیفه داریم رهروی راستین برای شهدای گرانقدر باشیم.