22 کانون فرهنگی هنری روستایی در استان همدان میزبان طرح «فجر آبادی» می‌شوند
22 کانون فرهنگي هنري روستايي در استان همدان ميزبان طرح «فجر آبادي» مي‌شوند
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

22 کانون فرهنگی هنری روستایی در استان همدان میزبان طرح «فجر آبادی» می‌شوند

ناهيدي فرد گفت: همزمان با چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران طرح «فجر آبادي» در 22 کانون روستايي در استان همدان اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 34923 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان همدان اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح «فجر آبادی» در 22 کانون روستایی در استان همدان برگزار می شود.

مدیر ستاد فهمای استان همدان افزود: در طرح «فجر آبادی» برنامه های متنوعی از جمله جشن انقلاب، برگزاری سخنرانی، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، آذین بندی سطح مسجد و کانون ها، برگزاری نشست های بصیرتی، اکران فیلم های فجر در صورت شرایط مناسبت و مصوبه ستاد کرونای استان، برنامه ریزی شده است.

 

وی در بخش دیگری از مباحث خود، به تلاش دشمنان اسلام و ایران برای ترویج فرهنگ غرب اشاره کرد و گفت: این مساله به ویژه بین جوانانی ترویج می شود که انقلاب اسلامی و رشادت های دلاورمردان آن دوران را ندیده اند، بنابراین معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان در برنامه های دهه فجر مورد توجه است.

 

ناهیدی فرد اظهار داشت: زمینه سازی برای حضور و مشارکت جوانان در مدیریت و اجرای مراسم‌ها یک فعالیت فرهنگی  است که علاوه بر استفاده از شور و شعف جوانان می‌تواند ارزش‌های انقلاب را به آن‌ها معرفی کرد.