تجلیل از 12 خانواده شهید در کانون فرهنگی هنری نیایش روستای لامیان
تجليل از 12 خانواده شهيد در کانون فرهنگي هنري نيايش روستاي لاميان
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

تجلیل از 12 خانواده شهید در کانون فرهنگی هنری نیایش روستای لامیان

سليماني گفت: همزمان با چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مراسم تجليل از 12 خانواده شهيد روستاي لاميان شهرستان تويسرکان به همت کانون فرهنگي هنري نيايش برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34785 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

«زینب سلیمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات (فهما) در استان همدان اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری نیایش روستای لامیان تویسرکان، از جمله کانون های فعال استان محسوب می شود که در مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری فعالیت های متنوعی با هدف جذب اعضای کانون ها به فعالیت های مسجدی می کند.

عضو کانون نیایش روستای لامیان تویسرکان، در ادامه به برنامه های این کانون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن میلاد امام محمد باقر (ع)، شرکت در مراسم نماز جمعه، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی، دیدار با روحانی روستا، غبار روبی گلزار شهدا و شرکت در راهپیمای 22 بهمن از برخی برنامه های اجرای کانون در دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: همچنین تکریم از مادران و خواهران 12 خانواده شهید روستای لامیان تویسرکان در محل کانون نیایش  در روز (16 بهمن) از دیگر فعالیت هایی است که به مناسبت این ایام برنامه ریزی شده است.

 

سلیمانی افزود: اکنون نسل انقلاب این وظیفه را دارند که برای نسل های کنونی تبیین کننده دستاوردهای انقلاب باشند و  در این راه مقاومت ها، شجاعت ها و ایستادگی های امام(ره) را از زمان طلبگی تا زمان رحلت بازگو کنند.