راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان همدان با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود
راهپيمايي ۲۲ بهمن در استان همدان با سخنراني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود
رئیس ستاد دهه فجر استان همدان خبر داد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان همدان با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود

حجت الاسلام فاضليان گفت: محمدمهدي اسماعيلي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي سخنران ويژه مراسم راهپيمايي دهه فجر امسال در همدان خواهد بود.
شناسه خبر : 34657 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«سید حسن فاضلیان » در گفت و گو با ستاد ارتباطات فهما در استان همدان گفت: با هماهنگی های انجام شده سخنران مراسم 22 بهمن در استان همدان «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

رئیس ستاد دهه فجر استان همدان افزود: امسال بعد از دو سال محدودیت های که برای ویروس کرونا وجود داشت راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شودو  ویزگی مراسم امسال این است که جشن ملی 1400 سالگی پیروزی  انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

 

فاضلیان با بیان اینکه برنامه‌های جدید و خلاقانه‌ای پیش بینی شده است، یادآور شد: جشنواره رسانه‌ای مردمی فجر یکی از برنامه‌های جدید استان در این ایام است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه راهپیمایی امسال با روز جمعه مصادف شده است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی سال ۱۴۰۰ به سمت حسینیه امام (ره) برای اقامه نماز جمعه هدایت خواهد شد.


حجت‌الاسلام فاضلیان همچنین تصریح کرد: امسال تمام برنامه‌های دهه فجر باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و با توجه به بهبود شرایط کرونا در استان، امیدواریم برنامه‌ها هرچه باشکوه‌تر به اجرا برسد.