جلسه توجیهی کانون‌های برتر همدان در رواق‌های فهما 1400
جلسه توجيهي کانون‌هاي برتر همدان در رواق‌هاي فهما 1400

جلسه توجیهی کانون‌های برتر همدان در رواق‌های فهما 1400

ناهيدي فرد گفت: جلسه توجيهي مديران کانون هاي رواق هاي برتر همدان در سومين رويداد ملي فهما جهت ارائه مستندات به کشور به صورت مجازي با حضور کارشناس فرهنگي ستاد کانون هاي کشور برگزار شد.
شناسه خبر : 34351 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار ستاد ارتباطات فهما در همدان گفت: صبح امروز (23 دی)  جلسه توجیهی  مدیران کانون های  12 رواق برتر سومین رویداد ملی فهما با حضور مدیر ستاد فهمای استان، «مولوی» کارشناس معاونت فرهنگی ستاد فهمای کشور و کارشناسان استان به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهمای استان همدان افزود: در این جلسه «مولوی» کارشناس معاونت فرهنگی ستاد کانون های مساجد کشور توضیحاتی در مورد نحوه بارگزاری مستندات  رواق های برتر جهت ارزیابی مستندات در مرحله کشوری بیان کرد.

 

وی  با بیان اینکه سومین رویداد ملی فهما منجر به تقویت، هدفمندی، استعدادیابی و رشد و ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شد، تصریح کرد: برترین های استانی در رواق ها 12 گانه با حضور ناظر ستاد فهما کشور به مرحله کشوری معرفی شدند.


ناهیدی فرد  افزود: به منظور تشکیل کمیته انتخابات استانی و بهرمندی و اجرای عدالت، کانون های مساجد برتر به دو روش ارزیابی شده و سپس به مرحله کشوری وارد می شوند؛ طی این ارزیابی در گام نخست فعالیت های بارگذاری شده در سامانه بچه های مسجد بررسی می شوند و در روش دوم کمیته داوری با در نظر گرفتن بازخوردهای کارشناسنان استانی از جمله بازدید از کانون، عملکرد، نحوه ارتباط با ستاد استانی، شرکت در برنامه های ابلاغی و اجرای آیین نامه ها و همچنین طبق جدول و فرم ارزیابی و از سوی دیگر  بررسی اسناد و میزان درستی اطلاعات، اقدام به انتخاب کانون برتر می کنند.

 

گفتنی است، از استان همدان 12 کانون در 12 رواق برتر به مرحله کشوری در سومین رویداد ملی فهما راه یافتند.