برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد استان همدان
برگزاري جشن‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي در کانون‌هاي مساجد استان همدان
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در کانون‌های مساجد استان همدان

ناهيدي فرد گفت: همزمان با چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برنامه هاي متنوع فرهنگي وهنري در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سراسر استان همدان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34338 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات (فهما) در همدان، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:  کمیته مساجد دهه فجر استان همدان با حضور اعضای کمیته برگزار و برخی برنامه های پیش بینی شده برای این ایام در جلسه  عنوان شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: همزمان با ایام دهه مبارک فجر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و شاد در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان همدان برگزار می شود.

وی  برگزاری عصر شعر و خاطره گویی از دوران انقلاب اسلامی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا در قالب سه شنبه های تکریم، برگزاری نمایشگاه کتاب، اهداء کتاب به برخی  کانون های روستایی، برگزاری ختم قرآن کریم، برگزاری مسابقه کتابخوانی از برنامه های اجرای در ایام دهه مبارک فجر است.

مدیر ستاد فهما استان همدان ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی در مورد انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری جشن همراه با سخنرانی در مساجد، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه تجسمی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت های اجرای است.

وی اظهار داشت: این برنامه شامل برگزاری محفل انس با قرآن، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی، تجلیل از چهره‌های قرآنی و انقلابی، خادمان مسجد و برپایی نمایشگاه‌های مختلف است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد مشخص شده شهر همدان برگزار می‌شود.
 

ناهیدی فرد همچنین پخش سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر از تریبون مساجد، اجرای سرودهای انقلابی در مساجد و در سطح محله و شهر، اجرای طرح تلاوت نور و هدیه ثواب آن تقدیم به روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های مساجد استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.