همدان کانون‌های برتر خود را در مرحله استانی سومین رویداد ملی فهما معرفی کرد
همدان کانون‌هاي برتر خود را در مرحله استاني سومين رويداد ملي فهما معرفي کرد
مدیر ستاد فهما استان همدان:

همدان کانون‌های برتر خود را در مرحله استانی سومین رویداد ملی فهما معرفی کرد

ناهيدي فرد گفت: در داوري مرحله استاني سومين رويداد ملي فهما، کانون‌هاي برتر رواق‌هاي 12 گانه در استان همدان با حضور مدير و کارشناسان ستاد معرفي شدند.
شناسه خبر : 34280 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) در استان همدان اظهار کرد: داوری مرحله استانی رواق های برتر سومین رویداد ملی فهما با حضور مدیر ستاد، کارکنان و ارتباط مجازی با «حمید مشمول » به عنوان ناظر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

 
مدیر ستاد فهمای استان همدان افزود: در سومین دوره رویداد ملی فهما  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با شعار «به توان مردم» حضور داشتند که فعالیت های خود را در سه شبستان فرهنگ هنر و نوآوری و  12 رواق  در سامانه بچه های مسجد به ثبت رساندند.
 

وی ادامه داد: پس از ارزیابی ها و امتیازات کسب شده توسط کانون ها، کانون هایی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند توسط ستاد فهما جهت ارزیابی و انتخاب در رواق های 12 گانه، به مرحله کشوری این رویداد ملی معرفی شدند.
 
وی با بیان اینکه برخی از کانون های استان در چندین رواق شرایط حضور در مرحله نهایی را داشتند تصریح کرد : تلاش شد تا در مرحله داوری کانون هایی که بیشترین تلاش را در انجام فعالیت های داشتند  و امتیازات بیشتری کسب کرده بودند به مرحله نهایی معرفی شوند.
 

مدیر ستاد فهمای استان همدان ادامه داد:  در سومین رویداد ملی فهما برنامه های اجرای شده در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی به ثبت رسید.