12 کانون برتر همدان در مرحله داوری استانی رویداد فهما به مرحله کشوری معرفی شدند
12 کانون برتر همدان در مرحله داوري استاني رويداد فهما به مرحله کشوري معرفي شدند

12 کانون برتر همدان در مرحله داوری استانی رویداد فهما به مرحله کشوری معرفی شدند

جلسه کميته انتخاب مرحله استاني کانون‌هاي مساجد استان همدان در سومين رويداد ملي «فهما» با معرفي 12 کانون برگزار شد.
شناسه خبر : 34245 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد»  صبح امروز 20 دی ماه در جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی در سومین رویداد ملی «فهما» که با حضور  «حمید مشمول» مدیر حوزه شبکه سازی ستاد کانون های مساجد در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: سومین رویداد ملی «فهما» در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» با شعار «به توان مردم» برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای استان همدان ادامه داد:  در سومین رویداد ملی فهما برنامه های اجرای شده در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی به ثبت رسید.

 

وی با تاکید بر اینکه تعدد کانون های مساجد و حجم آثار ثبت شده کار داوری را بسیار سخت کرده است، اظهار داشت: برخی از کانون ها در چند رواق از رواق های 12 گانه رویداد «فهما» حائز شرایط انتخاب برای راهیابی از مرحله استانی به مرحله کشوری هستند که در این زمینه تلاش شده است تا در هر رواق که امتیاز های بیشتری کسب کرده اند، معرفی شوند.


وی ادامه داد: از بین کانون های انتخاب شده در مرحله کانونی طبق فهرست اولیه و تکمیلی که ستاد تهران در انتخاب ما گذاشته است، برای هر رواق یک کانون به مرحله کشوری معرفی شده است که تا 24 دی ماه فرصت خواهند داشت تا با بارگذاری مستندات در رشته معرفی شده به رقابت با کانون های راه یافته از سایر استان ها بپردازند.

مدیر ستاد فهمای استان همدان  اظهار داشت:  12 کانون  در 12 رواق برای داوری در مرحله استانی انتخاب شدند.

 

در ادامه این جلسه «حمید مشمول» مدیر حوزه شبکه سازی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: استان همدان از استان های است که در رویداد ملی فهما بیشتر کانون های شهری و روستای پای کار آمده و در سامانه بچه های مسجد فعالیت های خود را ثبت نام کرده اند.

 

در ادامه این جلسه مجازی کارشناسان استان مسائل و مشکلات  خود را بیان کردند .