توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه با همت کانون شهدای تکه نهاوند
توزيع بسته هاي معيشتي به مناسبت شهادت سردار سليماني و ايام فاطميه با همت کانون شهداي تکه نهاوند
مدیر کانون روستای شهدای تکه نهاوند:

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه با همت کانون شهدای تکه نهاوند

سهرابي گفت: همزمان با ايام فاطميه 120 بسته سبد غذايي با همت خيران و اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي روستاي تکه نهاوند بين نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 34073 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار ستاد ارتباطات فهما در همدان ، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت زهرا)س ( و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها،  گفت:  تا کنون در چندین مرحله کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان تقسیم  شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه نهاوند افزود : همزمان با ایام فاطمیه 120 بسته سبد معیشتی با کمک خیران روستا و اعضای کانون شهدای تکه نهاوند در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهندس مهدی و شهدای روستای تکه 120 بسته سبد غذایی  توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه توزیع شد .

وی کمک های مومنانه را تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری در شرایط کرونایی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود پیچیدگی و ناشناخته بودن ویروس کرونا در روزهای اولیه و مشکلات و دغدغه و استرس‌هایی که وجود داشت مردم صحنه را خالی نکردند.
  

سهرابی ادامه داد: کمک‌های مومنانه علاوه بر کمک مالی به خانواده‌های آسیب دیده، روحیه همدلی و همبستگی را در بین مردم ایجاد کرد و اقدام مومنانه مردم مومن در حوزه انفاق و کمک‌های دیگر رقم خورد.
 

این مسئول فرهنگی در ادامه  روحیه ایمان، انفاق‌گری و ایثارگری را نیاز جامعه دانست و  افزود: در شرایط سخت و پیچیده‌ای که در کرونا مواجه شدیم نیازمند کمک مومنانه هستیم.