ثبت‌نام بیش از 360 نفر از اعضای کانون های مساجد همدان در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»
ثبت‌نام بيش از 360 نفر از اعضاي کانون هاي مساجد همدان در مسابقات قرآني «مدهامّتان»
مدیر ستاد فهما استان همدان خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از 360 نفر از اعضای کانون های مساجد همدان در مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

ناهيدي فرد با اشاره به اولين داوري مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در همدان گفت: مهلت شرکت در مسابقات و بارگزاري آثار تا ۲۴ دي تمديد شده است.
شناسه خبر : 33904 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات فهما از استان همدان گفت: نخستین مرحله داوری مسابقات قرآنی « مدها متان» در مرحله استانی با حضور 3 داور خانم و 3 داور آقا از اساتید برجسته قرآنی  همدان که گواهی نامه داوری  دارند، برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: مسابقات قرآنی «مدهامتان» هر سال از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی  در حال برگزاری است.

ناهیدی فرد  افزود: طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از  360 نفر از اعضای کانون های مساجد  همدان  در جشنواره قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کرده اند و در رشته های مفاهیم و حفظ جزء 30 آزمون غیر حضوری و آنلاین برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقات و بارگزاری آثار تا 24 دی تمدید شده است، تاکید کرد: اعضای قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در این مسابقات به جز رشته های مفاهیم و حفظ 30 می توانند آثار خود را طبق آئین نامه در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی https://bachehayemasjed.ir/signin بارگزاری کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  همدان  خاطرنشان کرد: در داوری آثار که تا ارسال آخرین اثر ادامه دارد، از حضور اساتید مطرح و برتر استان استفاده شده است که در 2 بخش برادران و خوهران انجام می شود.

 

 

 

.