کار آفرینی با چرخ خیاطی برای 20 نفر از بانوان/ گام بلند کانون شهدای گمنام همدان در تحقق شعار سال
کار آفريني با چرخ خياطي براي 20 نفر از بانوان/ گام بلند کانون شهداي گمنام همدان در تحقق شعار سال
در راستای تحقق اشتغال‌زایی:

کار آفرینی با چرخ خیاطی برای 20 نفر از بانوان/ گام بلند کانون شهدای گمنام همدان در تحقق شعار سال

صادقي با اشاره به شعال سال 1400 و اهميت تلاش و فعاليت در عرصه‌هاي اقتصادي گفت: کانون شهداي گمنام استان همدان با هدف اشتغال‌زايي براي بانوان، با راه‌اندازي کارگاه آموزش خياطي 20 نفر را شاغل کرد.
شناسه خبر : 33795 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

«رعنا صادقی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات (فهما) از استان همدان اظهار کرد: نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نشان دهنده نقش و اهمیت تولید در رونق اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی مردم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام همدان افزود: اشتغال، تولید و رونق اقتصادی ظرفیتی را ایجاد می‌کند که مردم از یک رفاه نسبی برخوردار شوند؛ در حال حاضر بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه نیز به دلیل عدم رفاه، بیکاری و عدم برخورداری از معیشت مناسب است.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل اهمیت مسایل اقتصادی در متن زندگی مردم در سال‌های اخیر نامگذاری هرساله را به گونه ای انجام داده‌اند که مرتبط با رونق اقتصادی بوده است.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام نیز در راستای تحقق منویات معظم له، بر اساس وظیفه و در حد بضاعت خود اقدام به برگزاری کارگاه آموزش خیاطی با حضور 20 نفر در راستای اشتغال‌زایی بانوان در محل کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام همدان برگزار می شود.

 

این فعال مسجدی با اشاره به اینکه یادگیری خیاطی علاوه بر رفع نیازهای شخصی می‌تواند منبعی برای کسب درآمد نیز تلقی شود، تصریح کرد: کار خیاطی امروزه علاوه بر اینکه در خانه به‌عنوان یک مهارت محسوب می‌شود، می‌تواند به‌عنوان یک ابزار اقتصادی و همچنین باعث صرفه‌جویی در وقت نیز به حساب آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام  همدا با بیان اینکه خیاطی توانایی‌های حرکتی را به طرق مختلف تقویت می‌کند، افزود: خیاطی یک کار سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش است که می‌شود فکر و تلاش خود را روی ساختن چیزی متمرکز کرد تا در نهایت به یک محصول خوب تبدیل شود.