برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های مساجد همدان با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی
برگزاري دوره آموزشي مديران کانون‌هاي مساجد همدان با موضوع کاهش آسيب‌هاي اجتماعي
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی همدان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های مساجد همدان با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی

دوره آموزشي مربيان طرح چهره به چهره و مديران کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان با موضوع کاهش آسيب‌هاي اجتماعي برگزار شد.
شناسه خبر : 33094 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

«محمود رجبی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) در همدان گفت: دوره آموزشی یک روزه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان و مربیان طرح «چهره به چهره» با حضور اساتید برجسته همدان در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری کانون شهید آوینی همدان افزود: این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از مدیران کانون های مساجد و مربیان طرح چهره به چهره با حضور دو استاد برجسته استان در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، تاثیرات مواد مخدر در خانواده و فرزندان از برخی مباحث مطرح شده در جلسه است.

وی اظهار داشت: موضوع آسیب های اجتماعی و روشهای مقابله با آن از موضوعات با اهمیت می باشد که برای حل آن نیازمند همکاری مستقیم خانواده ها و متولیان امور اجتماعی و ذیربط در حل آسیب های اجتماعی می باشد.

رجبی گفت: پرورش انسان سالم ، سبک زندگی اسلامی و جامعه سالم، موجب پرورش و ورود افراد صالح به جامعه و عرصه خدمتگزاری و نیز بستر ساز سلامت روحی و روانی جامعه سالم خواهد شد.

وی بیان کرد:  رعایت برنامه های اسلامی، احکام الهی و امور دینی در خانواده ها موجب تشکیل جامعه سالم و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد زیرا اجتماع سالم از خانواده های سالم تشکیل می شود.