تجلیل از بانوی پرستار و همسر امام جماعت مسجدالنبی(ص) شهرستان تویسرکان
تجليل از بانوي پرستار و همسر امام جماعت مسجدالنبي(ص) شهرستان تويسرکان
در آستانه میلاد حضرت زینب (س)؛

تجلیل از بانوی پرستار و همسر امام جماعت مسجدالنبی(ص) شهرستان تویسرکان

در آستانه سالروز ميلاد حضرت زينب (س) و به بهانه فرارسيدن روز پرستار، در تداوم طرح ملي سه شنبه هاي تکريم از پرستار شهرستان تويسرکان «بتول سوري» تجليل شد.
شناسه خبر : 33058 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد» در جریان برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم  این هفته  استان همدان که در منزل امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد،  گفت:  طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تاثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: در طرح «شکوه مادری » سه شنبه های تکریم ،  مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی و مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا اقشار مختلف جامعه بویژه پزشکان و پرستاران با ایثار و از خود گذشتگی و تحمل شرایط سخت  از بیماران کرونایی پرستاری کردند.

 

وی اظهار داشت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از همسر امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان خانم «بتول سوری» پرستار و مادر سه فرزند تجلیل به عمل آمد.

 

ناهیدی فرد افزود: «بتول سوری» از پرستاران پر تلاش و زحمتکش است که در ایام کرونا برای کمک به بهبود بیماران تلاش نموده است.

 

وی  ادامه داد: این پرستار شریف همچنین در کارهای خیر همچون کمک به نیازمندان و فعالیت های مسجدی کانون همواره پیشقدم است.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور سرپرست اداره ارشاد شهرستان تویسرکان، شاعر تویسرکانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان و امام جماعت مسجد النبی (ص) شهرستان تویسرکان برگزار شد، با اهدای لوح از زحمات «بتول سوری» پرستار نمونه تویسرکان تجلیل به عمل آمد.