ترویج معارف و شناسایی استعدادهای قرآنی از دستاوردهای مسابقات قرآنی مدهامّتان است
ترويج معارف و شناسايي استعدادهاي قرآني از دستاوردهاي مسابقات قرآني مدهامّتان است
حافظ کل قرآن کریم در همدان :

ترویج معارف و شناسایی استعدادهای قرآنی از دستاوردهای مسابقات قرآنی مدهامّتان است

کريمي عفيف گفت: شناسايي نخبگان و استعدادهاي درخشان قرآني و همچنين ترويج معارف از جمله اهداف و دستاوردهاي برگزاري پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان در استان همدان است.
شناسه خبر : 32979 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

«زهرا کریمی عفیف» در گفت و گو با خبرنگار  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است و اگر این فرهنگ ناب در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

 

حافظ کل قرآن کریم افزود: هر چه کار قرآنی مردمی تر شود به همان میزان موفق تر خواهیم بود و فرهنگ قرآنی بیشترتوسعه بیشتری پیدا خواهد کرد و ما باید فقط جنبه مدیریت عالی، نظارتی و حمایتی داشته باشیم. مانند عترت که اکنون بسیاری از مراسم عترت توسط مردم برگزار می شود.

 

وی گفت: ما باید قرآن را در خانواده ها بیاوریم تا همه مردم با قرآن مانوس شوند و آن را بفهمند و در آن تدبر کنند و زمینه عمل به قران فراهم شود؛ همچنین باید زمینه ای فراهم شود تا فعالیت های قرآنی بصورت گسترده تری صورت گیرد.

کریمی عفیف، ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم ، کشف استعدادهای قرآنی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی به شمار می روند.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سامانه بچه‌های مسجد مراجعه کنند و مهلت شرکت و  ارسال آثار  تا ۳۰ آذر  ۱۴۰۰ اعلام شده است.