جلسه آموزشی توجیهی رابطین فهما در شهرستان رزن برگزار شد
جلسه آموزشي توجيهي رابطين فهما در شهرستان رزن برگزار شد
در راستای سومین رویداد فهما؛

جلسه آموزشی توجیهی رابطین فهما در شهرستان رزن برگزار شد

جلسه آموزشي توجيهي رابطين فهما و مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان رزن با حضور کارشناسان ستاد فهما همدان برگزار شد.
شناسه خبر : 32972 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات (فهما) از استان همدان:  کارشناسان ستاد فهما  استان همدان در این جلسه آموزشی که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن برگزار شد، در خصوص نحوه ثبت مراحل سایت بچه های مسجد مشکلات و مسائل مدیران کانون ها را برطرف نمودند.

آموزش نحوه کار و نحوه ارسال گزارش فعالیت‌های کانون‌ها بر روی سامانه فهما برای شرکت در سومین رویداد ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) از دیگر برنامه های این جلسه بود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در این خصوص  گفت: «سومین رویداد ملی فهما»  پس از تجربه برگزاری «اولین رویداد ملی فهما» در سال ۱۳۹۸ «طرح ملی ایران قوی» در سال ۱۳۹۹  در حال برگزاری است.

مدیر ستاد فهما استان همدان افزود: این رویداد بر اساس اصول و سیاست‌ها و سند تحول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با توجه به شرایط، قابلیت‌ها و مقدورات محلی، کارکردهای اقتضایی و فعالیت‌های خودجوش و استفاده هدفمند از فناوری‌های نوین، رسانه‌ها و مراکز رشد طراحی شده است.

 وی با اشاره به اینکه  امسال سومین دوره  طرح  فهما  با شعار «به توان مردم»  در حال برگزاری است، گفت: جذب حداکثری مخاطب به مسجد، فعال سازی فرهنگی محله، حضور مؤثر مخاطب در فضای مجازی و افزایش تولیدات فرهنگی از جمله اهداف طرح ملی فهما است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی اعضای کانون‌ها، برگزاری مسابقات الکترونیکی و انجام فعالیت‌های خودجوش از جمله شاخص‌های طرح ملی فهما است، بیان داشت: همچنین با رصد و پالایش مستمر و منظم، جریان حرکت و فعالیت کانون‌ها ارزیابی و امتیاز‌دهی می‌شود .