تجلیل از مادر شهید «منوچهر صدیقی» دربرنامه شکوه مادری همدان
تجليل از مادر شهيد «منوچهر صديقي» دربرنامه شکوه مادري همدان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان:

تجلیل از مادر شهید «منوچهر صدیقی» دربرنامه شکوه مادری همدان

ناهيدي فرد گفت: طرح سه‌شنبه‌هاي تکريم امسال با عنوان «شکوه مادري» و با هدف تجليل از مادران شهيدپرور، مسجدي و فعال در مساجد استان همدان اجرا مي‌شود.
شناسه خبر : 32750 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد »گفت: طرح سه شنبه های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگوی استان  همدان اجرایی می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی و مورد تکریم قرار می‌گیرند.

وی، خانواده‌های شهدا را میراث داران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

ناهیدی فرد بیان کرد: مادران شهدا شاهدانی بی‌‌‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کرده و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.


گفتنی است طرح سه‌شنبه‌های تکریم از سری برنامه‌های طرح ملی فهما است که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است.